En vecka kvar

För ett tag sedan skrev jag om mitt linsföbud och då tyckte jag att det var riktigt jobbigt. Tänk att vara tvungen att gå runt med glasögon konstant i en månad. Inte för att jag inte gillar mina glasögon för det gör jag. Men till vissa håruppsättningar eller vissa outfits passar det faktiskt bättre utan glasögon. Men just utseendemässighetens skull var det fasktiskt inte det jobbigaste, utan det är såklart att köra bil när solen skiner en i ögonen. Jag kan ju inte ha solglasögon på mig då. Men just nu är ju inte det något problem precis då regnet ändå bara öser ner.

Iaf, idag är det exakt en vecka kvar på förbudet och jag kan äntligen pilla in mina älskade linser i ögonen igen. För när det kommer till kritan är det dock skönast att ha linserna i.

Jag har länge funderat på att göra en sån där operation som ska göra att man få synen tillbaka. Nu under linsförbudet har jag funderat extra mycket på det. Är det någon som har gjort en sådan operation? Skulle gärna vilja veta lite hur det har gått. Risken är ju att synfelet kommer tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0