Än finns det hopp

Först vill jag börja med att tacka alla trogna läsare som är inne och kikar här varje dag, kanske i hopp om att det har dykt upp ett nytt inlägg. Det värmer i mitt gamla hjärta!
Jag får be om ursäkt över att jag inte skrivit ett enda inlägg på hela sommaren. Jag har haft så mycket annat att tänka på att det helt enkelt inte funnits någon tid eller lust att ägna en tanke på bloggen.
Nu har jag börjat sakna den lite mer och mer för var dag som går.
Jag har tänkt att göra inlägg om min sommar och såklart göra klart NYC - inlägg del 2 och kanske till och med del 3. Vem vet?!
Så håll till godo. Enn dag dyker det upp. Jag lovar!
Puss på er fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du är tillbaka. Nu ser jag fram emot ny inlägget! Kram

2012-09-13 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0