Underbara solstråle

Vilken dag. Så varmt och skönt. Tyvärr har det kanske blåst lite väl mycket men det är iof ok så länge det är varma vindar.
Det är dagar som den här som jag saknar min uteplats som jag hade i min förra lägenhet i karlskrona. Att bara kunna gå ut och sätta sig i en solstol eller pyssla bland sina blommor.
I stället för att sola och pyssla bland blommor tog jag i dag min cykel och gav mig iväg på en härlig tur. Motion, frisk luft och sol. Allt i ett!
Ikväll har jag dessutom träffat min fina vän Annica på en kvällspromenad ♥

Det jag har kommit fram till under dagen är att kravet på min nästa lägenhet absolut är balkong. Och det bästa av allt är att min nästa lägenhet kommer vara tillsammans med min fina älskling och där har vi till och med två balkonger. Rena lyxen om ni frågar mig. 

Nu är det snart slut på min "helg" för imon vankas det jobb igen!
Nattinatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0