2-4 mars 2012

Vi hade en underbar helg med massa sol. Energin har bara sprudlat i kroppen.
På fredagen var vi på AW med Emils jobb på Fox där vi åt god mat, drack gott och sjöng glatt med när trubbaduren spelade. 


 
I lördags ägnade vi större delen av dagen på stan. Tyvärr blev det inte mycket handlat för min del, med lite roliga band, papper pärlor, blommor mm mm som jag använder när jag gör kort samt doppresent då vi ska på dop på lördag.
På kvällen gick vi på bio. Mission: impossible Ghost protocol. Tycker faktiskt att den var riktigt bra och det var ju roligt att Michael Nyqvist var med i filmen.

I söndags packade vi ner varma kläder och promenaddojerna och åkte iväg till stugan där pappa var och målade. Vi kollade på Vasaloppet, drack kaffe och promenerade på stranden i kylan.





Några bilder från vackra Olofsbo och en liten glad stengubbe jag fick syn på under promenaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0