Impulsivt

Är oftast en planerare som gärna vill ha ordning på saker och ting. Lika så i livet. Men igår när jag kom hem från jobbet kände jag en sån längtan efter min fina, att jag packade min väska och begav mig av till Halmstad.
Idag har jag planerat en del "måsten" som jag vill stryka från min att-göra-lista! Högst upp på listan står klippning. Så ut på upptäcktsfärd för att se om det finns någon drop in som kan ta sig an min kalufs på huvudet. Har ju min favvo-frisör så hoppas på en ledig tid där under dagen.
Skulle dessutom behöva gå till en massör då jag vaknade med sjuka ryggsmärtor. Men får nog helt enkelt vänta tills Emil kommer hem så blir det billigare :)
Ikväll vankas det spelkväll med goa gänget. Ska bli skoj!
Hoppas ni får en trevlig dagen-före-nationaldagen-dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0