Vackert, inte sant?!

Sist Emil och jag var i Sm.stenar passade vi på att ta en cykelutflykt i det underbara vädret.  I den stunden, på cykeln och med min fina jämte mig kände jag mig bara så otroligt lycklig och tacksam för mitt liv. Att jag får dela det med just Emil, min blivande man, att jag har så fin familj och underbara vänner. Jag är så tacksam!
Här är några bilder jag tog under turen. Lägg märke till min fina cykel jag ärvt av mormor ♥
Visst är det vackert! Ibland längtar jag tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Det ser väldigt mysigt ut tycker jag. Sådana cyklar är fantastiska. Kul att du ärvt den från din mormor också. Kram

Svar: Ja visst är den fin :)
missliden.blogg.se

2012-07-13 @ 16:54:32
Postat av: Anonym

Fina bilder du tagit! Gillar den första bilden skärpt när den röda stugan speglar sig i vattnet. :)

Svar: Tack :) Gillar den med faktiskt!
missliden.blogg.se

2012-07-14 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0