Miljonären!!

Har gått på helspänn hela dagen då jag haft en känsla av att jag skulle bli miljonär.
Lottos drömvinst va på 147 miljoner kr och jag var så klart tvungen att prova lyckan.
Det var ju även V 86 i Sundsvall ikväll och även där provade jag lyckan.
Så fort jag kom hem från jobbet rättade jag mitt lotto som blev en vinst på hela 21 kr. Tack för den!! Jag säger som jag gör till kunderna " man får vara glad för det lilla" Åhå, va dom kunderna måste bli irriterade på mig. Ska aldrig mer säga de orden! Jag hade själv blivit irriterad om jag va säker på en drömvinst och så blir det en sån skit summa!!
Har suttit på helspänn framför hästarna som inte gav mig ett enda öre!
Snacka om att kasta pengarna i sjön!
Jag som va så säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0