Förvirring och glömskhet

Har i några dagar varit allmänt förvirrad. Jag glömmer bort vad jag gör, jag gör fel, jag blandar ihop saker och nu har jag till och med blivit förvirrad i mina drömmar. Vad detta innebär eller varför jag är sådan vet jag inte.
Men en kund på jobbet sa följande till mig idag: Det kan vara allt oljud som låter här inne hela tiden som gör att du blir sådan. Du ska inte anklaga dig själv för det!
Det har fått mig att fundera mycket på det. Jag blir nästan lite rädd. Undra om det försvinner när jag är ifrån jobbet några dagar eller om jag alltid kommer vara sån?!
Vad tror ni att det beror på? Tror ni att det bara är en tillfällighet eller kommer det aldrig försvinna?
Det är inte så att det bara är jag som tycker att jag är sån eller bara jag som lagt märke till det utan det är flera av mina arbetskamrater som undrat hur jag mår egentligen!
Jag mår ju hur bra som helst i övrigt så jag förstår ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0