New York

Tänk att tiden faktiskt går fort även fast jag längtar efter något. Det är nämligen bara en månad kvar nu till Emil och jag åker till New York!
Sitter i detta nu och läser och planerar våra dagar så vi får ut så mycket som möjligt under våra dagar där.
Jag är livrädd för att vi ska missa något viktigt och om jag då lägger upp ett schema för varje dag är ju detta i stort sett omöjligt. Givetvis kommer vi inte gå som slavar efter detta men bara så vi har ett hum om vad och vart vi ska ta vägen om dagarna.
Det är sannerligen inte lätt och det är svårt att beräkna hur mycket tid vi kommer lägga på utvalda platser men det kommer lösa sig när vi väl är där.
Som jag längtar nu.
Är det någon av er som varit i New York som har några tips och idéer? Vad får vi bara inte missa??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0