Julafton 2011

Dan före dopparedan jobbade jag till 19.00. Då tog jag mitt pick och pack och begav mig hem till Sm.stenar till mina föräldrar för att fira jul.
Väl hemma bjöds det på mat, julmusik och vi klädde granen.

Julaftonsnatten fick jag påhälsning av Tomten som lämnade klappar i min strumpa. Tänk att jag varit så snäll i år igen :)





Efter frukosten åkte jag till Emils föräldrar för att byta julklappar och umgås med dom. Jag fick fin fina packet, frukt och godis!
Runt middagstid åkte jag hem för att fira med min familj.











På juldagsförmiddagen åkte vi till min bror med familj för att fortsätta fira jul. Det blev kalkonmiddag som är bland det bästa som finns. Och ännu mer julklappar.

På annandagen var Emil hemma hos oss och sen åkte vi alla till min morbror för middag. Tyvärr fick jag sen åka tillbaka till Växjö då jag skulle jobba tidigt på tisdagen.
Dagarna bara spang i väg. Jag hade hoppats på att hinna med att träffa alla mina vänner, men inte en enda hann jag med. Som tur är ska jag hem den 24 jan igen och hoppas då på att få träffa alla ♥
Jag får se det possitivt, att julen har varit så bra att det inte funnits någon dötid.
Hoppas eran jul har varit lika bra!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0