Miljoner frågor och sömnlös

Hjärtat mitt ligger här jämte mig och sussar sött medan jag är helt vaken! Miljoner frågor snurrar i huvudet på mig och resfebern har hunnit ikapp mig. Det är ju faktiskt bara en dag kvar tills vi åker.
Frågor som snurrar är bl.a. Har jag med mig allt? Kläder, skor men framför allt pass, esta papperna och visakort. Tänk om det blir strejk på Kastrup. (var ju nära idag) Tänk om planet störtar (har ju förmodligen störtat ett idag) Kommer vi bli insläppta i New York eller får vi ta första bästa plan hem igen? Tänk om min eller Emils resväska kommer bort? Ja ni vet, sånna frågor som brukar snurra runt i huvudet när man ska ut och resa. Eller på mig gör de det iaf och jag tror det är ganska naturligt.
Nu ska jag läsa ett kapitel till i min bok för att sen på nytt försöka somna!
God natt och sov så gott vänner.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0