Rena galenskapen

Är åter tillbaka till det normala. Det vill säga jobbet.
Är dock fortfarande sjukt förkyld och har en hosta och halsont from hell samt trött och tankspridd. Men annars mår jag fint!
Jobbade för första gången igår, tog det lugnt och sansat. Jobbade på hårdare idag vilket resulterade i galenskap och klantighet!
Under första timmen (6.00-7.00) hann jag bränna FYRA (!!!) plåtar med wienerbröd plus få fettfläckar på skjortan. Som tur var hade jag en nytvättad att byta till.
Lite andra incidenter har även hänt så som tappat bredda frallor på golvet, tappat smörbyttan upp och ner när jag kom hem så den gick sönder och jag fick torka massa smör på köksgolvet. Dessutom köpte jag smör för att jag skulle baka paj och lyckades mosa detta så det var smör och fett på alla andra varor jag handlade osv osv. Ja, ni förstår nog att det inte varit min mest lyckade dag.
Det bästa med dagen har ändå varit att pappa varit här på mat!
Nu tar jag kvällen och slänger mig i soffan framför TV 4 och Wallander.
Hoppas er söndag har varit bättre än min!
Puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0