kärlek i mängder

Åkte hem till mina föräldrar för att jag skulle till tandläkarnen och mysa med mina nära och kära.
Jag fick äntligen träffa min fina vän och hennes underbara son Melvin. Vi fikade, pratade, tittade på kort, myste med bebisen, skrattade, pratade om konstigheter och tog en långpromenerad runt i byn. Ett tag tror jag att jag hade jag gått vilse om inte Angelica varit med.


mor och son ♥


Jag och fina Melvin

Alla de dagar jag var hemma var det underbar väder och jag ville bara vara ute och gå hela dagarna. Det blev många och långa promenader ensam och med pappa. Jag hade gärna åkt längdåkningsskidor, men tyvärr så hade jag mina skidor i Växjö och dessutom kände jag inte för att åka själv. Pappas skidor gick sönder förra vintern så han kunde inte åka och då hade jag fått ta mammas skidor och då hade inte hon kunnat åka.


grillplats vid vattnet


snöklädd stubbe


fågelholk i tallen


isen höll på sjön med jag höll mig på bryggan


fin vinterdag


De små röda stugorna gör sig fina i snön

Som sagt många och långa promenader resulterade i många foton och några valde jag att visa här på bloggen. Men visst är det vackert. Jag börjar nästan känna lite hemlängtan och några tankar på att flytta tillbaka har konstigt nog dykt upp. Det hade varit mysigt att vara nära familjen och mina fina vänner hemma. Det är platsen där jag kan slappna av och andas ut, nästan samma känsla som när jag är i stugan. Men tyvärr tror jag samtidigt att jag kommer tröttna och bli rastlös efter ett tag.
Tiden får utvisa vad som händer helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0