Baby Shower

I lördags hade vi en överrasknings baby shower för fina Hanna som snart ska få ett litet barn. Vi hade lekar, åt god mat, drack gott och hade en fantastisk trevlig kväll. Jag tror och hoppas att Hanna själv blev positivt överraskad när hon tillslut anlände till Tiina där festligheten hölls.
Tyvärr så har glömskheten tagit över mitt liv (skämt o sidor) men jag glömde tyvärr kameran hemma även denna gången, vilket resulterar i Iphone bilder.


Här åker snart ögonbindeln av


Fina Hanna ♥


Alla tjejerna samlade ♥


Även jag va med på en bild. Jag hade min nya fina blå klänning på mig


fina flickor och en söt liten Melvin ♥


Hanna öppnar paketet jag gav


Paketbordet

Tack fina flickor för en helt fantastisk kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0