Bästkusten

Infinner mig äntligen på västkusten, dvs Halmstad där jag ska tillbringa resten av helgen. Jag har sett fram emot den här helgen extra mycket och extra länge. Dels för att det är helgen i månaden då jag är ledig fredag, lördag och söndag. Men framför allt för att detta är helgen som jag äntligen ska få träffa min barndomsvän som även hennes familj har stuga i olofsbo. Vi lärde känna varandra i Olofsbo när vi var 6 respektive 7 år gamla och har sedan dess gått arm i arm genom livet. Då vi bor lång ifrån varandra träffas vi tyvärr bara en gång om året (ibland två). För att det ska bli extra bra försöker vi så klart träffas i Olofsbo så det känns som förr i tiden då vi umgicks hela sommaren lång.
Min vän Josse! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0