Så mycket bättre

Helgen som var hade vi helt oplanerad förrutom middag hos mina föräldrar på fredagskvällen. Det blev helt ändrade planer och helgen blev allt mer än händelserik.

När jag kom fram till Halmstad tog Emil och jag en härlig promenad i det soliga vädret. Tänka sig att solen va framme en hel dag. Jag fick så mycket energi och kände mig så mycket piggare.








Väl hemma igen gjorde vi oss i ordning för middag hos mina föräldrar. Vi körde inom Håknaryd för att plocka upp Emils föräldrar på vägen.


Jag, redo att åka


Emil, svärföräldrar och föräldrar


Mamma och pappa bjöd på god förrätt, god huvudrätt och underbar efterrätt


Svärmor, mamma och pappa


Jag älskar dessa glasen. De är så fina!


Tack mamma och pappa för en trevlig kväll!

När vi vaknade på lördagsmorgonen och såg att regnet bara öste ner bestämde vi oss för att åka till Väla för att shoppa loss. Det blev inte köpt en endaste lite pryl men det blev en dyr dag i alla fall.
Vi gick nämligen förbi Ticket och bestämde oss för att boka en resa. Den 17:e mars åker vi till New York! Så underbart!!
Vi bokade bord till kvällen på Pios för att fira in resan ordentligt!


Här skålar jag för New York!


Min underbara, fina ♥


Jag åt oxfilé med cheddarpotatis, baconinlindade fikon med ädelost, savoystuvning och rödvinssås
Allt föll mig verkligen i smak.


När vi var mätta och belåtna flyttade vi upp en trappa


Åhå, vad jag älskar Pios kaffedrinkar

Söndagen ägnades i stort sett bara till att leta hotell. Då vi (läs jag) är kräsen när det gäller sånt så tog det ett tag. Det spelar mig inte så stor roll hur det ser ut, men det måste vara fräscht!
I Måndags bestämde vi oss för ett hotell och allt är bokat och betalt! Nu är det bara att planera och vänta på att tiden ska gå fort fram tills dess.
 

Dagen avslutades med Tacos och film!




Kommentarer
Postat av: Mr Emil Berntsson

Aktierna står högt, får nog ta med kostymen till Wall Street å handla lite



puss

2012-01-11 @ 19:51:20
Postat av: Elus

Det låter bra det älskling! Puss

2012-01-16 @ 09:57:56
URL: http://missliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0