Nyårsfirandet 2011-2012

Då jag i all stress glömde min systemkamera på nyår har det inte känts lika roligt att lägga upp bilderna då jag fick fota med min iphone. Inget ont om den kameran, men har man en systemkamera så har man.
Men nu känner jag att det är på tiden att ni får se hur mitt nyår var, men det får bli oredigerade bilder och ni får ta det som det är helt enkelt.


Förrätten håller på att serveras


Förrätten stod Hanna och Johan för. Super god räk och laxtårta (förlåt Hanna jag glömde vad du kallade den)


Här är en av alla lekarna vi hade under kvällen


Riktigt otäcka ögon alla har. Tacka vet jag min systemkamera som sagt. Men här är alla samlade (utom jag som tar kortet då)


Huvudrätten stod tre par för. Kyckling, fläskfilé, potatisgratäng, sallad och rödvinssås. Hur gott som helst!


Det sjöngs snappsvisor


Efterrätten stod Emil och jag för. Vit chokladmousse med hallan och blåbär och till det en knäckkaka.


Mina fina flickor och Robban. Tittar man noga kan man hitta en styck Emil också.


Tiina räkna lite. (en lek till)


Snart dags att skåla in det Nya Året!


Skål och Gott Nytt År! (Den bästa bilden på kvällen enlig mig)


Kärlek ♥


vänskap ♥


Festen fortsätter..


Herr och fru Melldén/Sandmark men lille Micro i magen ♥


Vi hade även allsång av en duktig gitarrist. Det tråkiga var bara att gitarren blev alldeles repig!

Tack alla fina vänner för en fantastik Nyårsfest och för alla god mat och alla goda skratt!
Ni är helt underbar! En bättre Nyårsfest får man leta efter!
All kärlek till Er ♥ 

Kommentarer
Postat av: Mika

Babe, najs nyår!



Du är utmanad, följ länken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0