the girl behind the white door

Så vem är då jag, skaparen till den nya bloggen missliden?
Jag är en tjej på snart 28 år som bor ensam i en etta i mitten av Småland.
Jag är även uppvuxen i en liten by i Småland ca 10 mil från min nuvarande hemmastad. 
Det som ligger mig närmst om hjärtat är min familj, pojkvän och mina vänner.
Jag blir som ett litet barn på julafton när jag får godis. Helst plockegodis.
Årstiderna är det jag älskar mest med att bo i Sverige. Var och en på sitt sätt.
Vintern är vacker vitt av snö, solen som skimrar i det vita
Våren då knopparna börjar komma upp ur kälen, blad som slår ut på träden
Sommaren då solen skiner, havet som glänser och fåglarna som kvittrar
Hösen då löven faller, regnet som smattrar på fönsterbläcket

Jag arbetar för tillfälligt i affär, men följ min resa till min pojkvän, ny stad nytt jobb.
Det är min nuvarande framtid.

the girl behind the white door

Låt tiden utvisa mer om vem jag är och ställ gärna frågor så kanske jag kan berättar mer.
Lämna gärna en kommentar eller två så gör du min dag!
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0