Telenor, jag ber Er om en ursäkt, tack!

Min kära pojkvän påpekade att jag i föregående inlägg skrev att jag har en 40 tums LSD TV. Jag skrev ju givetvis fel. Det ska såklart stå 40 tums LED TV, inget annat! Men det förstod ni säkert ;) Tack älskling, hur skulle mitt liv se ut utan dig! Helt galet förmodligen :)

Kan även passa på att klaga lite till på Telenor som fortfarande inte har fixat så att min Iphone fungerar! Jag blir mer och mer irriterad för var gång jag kollar till den!
Det hade varit en sak om dom inte lovade en massa. Han i butiken som hjälpte mig sa att jag kunde börja använda den på en gång. Alltså i lördags. När jag sen ringer så lovar dom att den kommer gå igång under dagen eller morgondagen. Tjejen jag pratade med i butiken när jag for ner till stan igen sa att den skulle komma igång under dagen och att jag skulle stänga av den och sätta på den var 3:e timme. "Så fungerar den snart" Men allvarligt. Lever vi på 1900-talet eller?!!!!
Jag är fullt medveten om att det kan uppstå problem och att det kan bli fel. Det är helt normalt och det är inte det jag är arg över. Jag är arg just för att dom lovar, i stället för att säga som det är. Dom ger mig förhoppningar som snart övergår till besvikelse gång på gång. Det är inte alls roligt!

Nä, nu ska jag äta lite och göra mig redo för att hämta bästa Elias på dagis!

Trevlig dag,
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Schysst tv lixom ;)

2011-12-18 @ 20:48:21
URL: http://elfstromskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0